شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام نقی مهدوی خواه

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه تهران از برگزاری چهارمین دوره مهارت افزایی مدیران مدارس استان، به میزبانی جامعه علمیه امیرالمومنین(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نقی مهدوی‌خواه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء سطح علمی، فکری و توان مدیریتی مدیران مدارس، چهارمین و آخرین دوره "کارگاه مهارت افزایی مدیریت" روزهای 19 و 20 اسفندماه، در محل جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع) و با حضور همه مدیران مدارس استان تهران برگزار می‌گردد، و در پایان گواهی شرکت در این دوره به مدیران اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های‌ مهارت افزایی مدیران مدارس با همکاری ستاد قم صورت می پذیرد، افزود: تمام مراحل طرح با دقت مورد بررسی قرار گرفته و چگونگی اجرای آن به عوامل اجرایی و اساتید محترم دوره به خوبی تبیین شده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه تهران با تاکید بر اینکه همه مدیران مدارس ملزم به شرکت در این دوره هستند، یادآور شد: این دوره در چهار مرحله و طی فواصل زمانی مختلف برنامه ریزی شده بود.

حجت‌الاسلام مهدوی‌خواه ادامه داد: انتظار داریم بعد از برگزاری این دوره‌ها، مدیران مدارس ضمن بازیابی اطلاعات، و با کسب توانمندی‌های لازم، با شور و نشاط مضاعفی در مدارس خود مشغول خدمت به طلاب شوند. و امیدواریم این عزیزان بعد از برگزاری این دوره‌ها بصورت شایسته و جدی‌تر بحث‌های مدیریتی‌شان را که تاکنون نیز خوب بوده، با یک بهره‌وری بیشتر ادامه بدهند.

وی در پایان با بیان اینکه هم اکنون سطح کیفی مدیریت مدارس مورد رضایت می‌باشد، اظهار داشت: زحماتی که مدیران برای رشد و شکوفایی مدارس و طلاب متحل می‌شوند قابل تقدیر است. ولی از آنجا که هر نهادی برای پیشرفت و برنامه‌ریزی بهتر برای آینده تدابیری برای مجموعه خود در نظر می‌گیرد، و نیز با توجه به اینکه مدیران مدارس بیشتر درگیر کارهای اجرایی می‌شوند و شاید فرصت خوبی برای مطالعه و کسب مهارت در عرصه مدیریتی را نداشته باشند، به همین جهت ایجاب می‌کند در راستای ارتقاء علمی و فکری مدیران مدارس چنین نشست‌ها و برنامه‌هایی پیش‌بینی شده و اجرا گردد.

42/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha