شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جمهوری اسلامی

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین ماه آورده است: یوم الله ۱۲ فروردین ماه روز تجلی اتحاد همگان و مشارکت وصف ‌ناپذیر ملت شریف ایران اسلامی در تعیین سرنوشت مایه مباهات از طریق شرکت یکپارچه در استثنائی ‌ترین رفراندوم است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به مناسبت ۱۲ فروردین ماه، آمده است: دوازدهم فروردین ‌ماه روز تجلی اتحاد همگان و مشارکت وصف ‌ناپذیر ملت شریف و متدین ایران اسلامی در تعیین سرنوشت مایه مباهات از طریق شرکت یکپارچه در استثنائی ‌ترین رفراندوم و با رأی بیش از 98 درصدی خود، جامه عمل پوشاندن به شعار آرمانی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است.
در ادامه تاکید شده است: تحقق مردم‌ سالاری دینی، روز تثبیت و استقرار نظام مقدس اسلامی به‌عنوان اصلی‌ترین، بزرگترین و زیربنائی ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و پیش ‌نیاز ایجاد دولت، کشور و ان شاء‌الله تعالی دنیای اسلامی است. یوم ‌الله بزرگ و تاریخ ‌سازی که با توجه به این واقعیات از سوی رهبر کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی به حق، روز نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی کشور معرفی و بر لزوم بزرگداشت آن تاکید ویژه‌ ای فرموده ‌اند.
در پایان این اطلاعیه آمده است: آحاد مردم بصیر و وفادار به آرمان‌ های والای انقلاب اسلامی را به گرامی ‌داشت شایسته و باشکوه این رخداد تاریخی و مناسبت مهم دعوت و به آگاهی می ‌رساند در همین رابطه و همچنین شهادت جانسوز حضرت امام علی‌النقی الهادی(ع) مراسم ویژه ‌ای در شامگاه یازدهم فروردین ‌ماه، بعد از اقامه فریضه عشا در حرم مطهر حضرت معصومه (س)و با سخنرانی آیت ‌الله دری نجف‌آبادی نماینده  ولی ‌فقیه در استان مرکزی و عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha