شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از معتکف شدن بیش از ۲۲ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اعلام خبر ثبت نام بیش از 22هزار نفر از مردم دارالعباده یزد در اعتکاف امسال گفت: مردم متدین و دیندار استان یزد از مراسم معنوی اعتکاف استقبال بسیار خوبی کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه 190 مسجد استان پذیرای معتکفین یزدی می باشد ، افزود: تقریبا در همه مناطق و محله‌های یزد یک مسجد برای اعتکاف در نظر گرفته شده تا مردم با سهولت بیشتری در این مراسم شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه در طول زمان برگزاری مراسم اعتکاف مبلغان و سخنرانان مذهبی با حضور در مساجد به شبهات و سؤوالات شرعی معتکفان پاسخ می‌دهند ، خاطر نشان کرد: این برنامه جزء مهمترین برنامه های این مراسم معنوی می باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد قرائت قرآن، قرائت ادعیه، اعمال ام داود، برگزاری مراسم‌های ویژه سحر و افطار، سخنرانی مذهبی و ... را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اعتکاف امسال بیان کرد.

برپایه این گزارش، به منظور استفاده بهینه از فرصت در اختیار معتکفین، ستاد اقامه نماز استان یزد اقدام به تهیه بسته های فرهنگی با محتوی کتاب های تخصصی نماز حدود 2000جلد، بروشورهای تبلیغی نماز شامل خشوع در نماز ، نماز جماعت، فلسفه حمکت های نماز هرکدام 1000برگ، پیام  حجت الاسلام و المسلمین قرائتی به معتکفین 2000برگ، اطلاعیه های دعوت نامه حضور و معرفی کانال های ستاد اقامه نماز اضافه بر مقادیر ارسالی مرکز تعداد 2000برگ و سؤالات مسابقه شکوه نیایش و پاسخ نامه ها به تعداد 1000برگ چاپ و توزیع گردیده است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha