شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی مصائبی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان‌ شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان آذربایجان‌ شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز ابراز داشت: مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری «وقف، چشمه‌ همیشه جاری» در استان تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره‌ی سراسری در بخش‌ گرافیک در رشته‌های تایپوگرافی، آرم و نشانه و همچنین پوستر برگزار می‌شود که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ جشنواره تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد وعلاقمندان و فعلان این حوزه می ‌توانند جهت اطلاع بیشتر به سایت استانی جشنواره sharghi.oghaf.ir  مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در این جشنواره برای تمام علاقمندان آزاد است، تصریح کرد: اولویت امتیاز برتر مختص آثاری است که در سال جاری تولید و ساخته شده ‌اند و همچنین تکنیک خلق اثر نیز آزاد بوده اما تمامی آثار باید پویایی و نوآوری داشته باشند و همچنین متناسب با رویکرد وقف بوده و از نمادها و نشانه‌هایی از وقف استفاده شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سقف ارسال آثار برای هر شرکت کننده، پنج اثر است، گفت: آثار ارسالی به شرکت کنندگان بازگردانده نشده و همچنین فایل‌های ارسالی نیز باید در قالب jpg  و tiff  و با کیفیت 300dpi در قالب لوح فشرده و یا ایمیل ارسال شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در ادامه از ثبت نام چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن مرحله شهرستانی خبرداد و گفت: متسابقین برای ثبت نام تا دهم اردیبهشت ماه مهلت دارند و زمان برگزاری آزمون این دوره از مسابقات نیز از 10 اردیبهشت تا 16 اردیبهشت ماه امسال خواهد بود.

وی تاکید کرد: علاقمندان و متسابقین می توانند از طریق سایت رسمی مسابقات قرآنی به نشانی www.guranian.ir و یا مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان تبریز برای شرکت در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha