جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ حوزه علمیه خواهران یزد با ۲۱ مدرسه علمیه کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در سراسر استان یزد از علاقه مندان به تحصیل علوم حوزوی به صورت مراجعه حضوری و اینترنتی ثبت نام می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، چهارمین نشست ستاد پذیرش حوزه علمیه خواهران یزد با حضور اعضا در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران یزد تشکیل شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در این نشست از فعالیت ها و اقدامات انجام شده مدیران مدارس و معاونان مرکز مدیریت در جذب حداکثری و اطلاع رسانی به بانوان علاقه مند به تحصیل علوم حوزوی تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی بیان کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته، اقبال به حوزه علمیه خواهران استان بهتر بوده و رشد قابل قبولی داشته است، چرا که در سال قبل تا تاریخ مشابه  780 نفر (با احتساب غیر حضوری ها)ثبت نام کرده بودند، ولی امسال تا این تاریخ قریب به 900 نفر (بدون احتساب غیر حضوری ها) ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: در بعضی از مدارس استان نسبت به سال گذشته از ثبت نام کمتری نسبت به تاریخ مشابه سال قبل برخوردار بوده اند که نیازمند علت یابی از سوی ستاد پذیرش مدارس است.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در بخش دیگری از سخنانش، آخرین مهلت قانونی ثبت نام بانوان را در مدارس سطوح دو تا چهار(کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا)31 فروردین 96 اعلام کرد و افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی «WWW.WHC.IR» و یا با مراجعه حضوری به مدارس علمیه خواهران شهرستان محل اقامت خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی از احتمال تمدید مجدد مهلت ثبت نام با توجه به مراجعه افراد خبر داد و افزود: مدارس علمیه خواهران استان از تمام ظرفیت ها و مناسبت ها برای اطلاع رسانی به جامعه بانوان استان یزد تلاش کنند.

برپایه این گزارش، اعضای ستاد پذیرش حوزه علمیه خواهران یزد بر انجام آسیب شناسی نحوه ثبت نام و اطلاع رسانی در برخی مدارس، ارسال نامه به ائمه جمعه شهرستان ها برای اطلاع رسانی از تریبون نماز جمعه، صدا و سیما و رسانه ها تأکید کردند.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha