شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش بصیرتی ائمه جماعات اهواز

حوزه/ در همایش بصیرتی ائمه جماعات اهواز، ضرورت توجه به گفتمان امام و انقلاب در انتخاب اصلح، تأکید و مطرح شد: تلاش حداکثری روحانیون، بدون نگرانی از تفرقه‌افکنی‌های دشمنان، عرصه را در اختیار نیروهای مستضعف انقلاب قرار داده و روحیه از دست رفته در جامعه را به مردم باز می‌گرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همایش بصیرتی سرمربیان، مربیان و ائمه جماعات مساجد نواحی اهواز، کارون و باوی، عصر امروز در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام علیرضا مالکی، مدیر مدرسه بقیه الله اهواز، با بیان اینکه دشمن در تلاش برای نا امید کردن مردم نسبت به اصل نظام است، گفت: ایجاد امید و نشاط در جامعه در کنار بیان شاخصه‌های اصلح از مهم‌ترین وظایفی است که مبلغان عرصه دینی باید انجام داده و بدان اهتمام ورزند.

وی با اشاره به اقدامات گروه‌های مخالف داخلی، تصریح کرد: عده‌ای تلاش دارند تا حل مشکلات درونی را با روابط خارجی و تعامل با آمریکا گره زنند و این همان جریان انحرافی و وا‌داده داخلی است که باید با آن نیز مقابله کرد.

بنا بر این گزارش، جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، به عنوان سخنران اصلی این همایش، با بیان اینکه توجه به گفتمان امام و رهبری مهم‌ترین شاخصه یک نماینده اصلح است، اظهار داشت: تلاش حداکثری شما روحانیون، بدون نگرانی از تفرقه‌افکنی‌های دشمنان، عرصه را در اختیار نیروهای مستضعف انقلاب قرار داده و روحیه از دست رفته در جامعه را به مردم باز می‌گرداند.

وی با تأکید بر اینکه «وحدت» رمز پیروزی نیروهای انقلابی است، اذعان داشت: باید تلاش خود را مضاعف کرده و با عزمی جهادی مردم را برای انتخاب یک نامزد اصلح آماده سازید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha