شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عیسی بسطامی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه همدان(تیتر)

حوزه/ حجت الاسلام بسطامی گفت: در راستای تقویت بنیه دفاعی طلاب، معاونت امور طلاب و دانش آموختگان همدان با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی برای طلاب کرده است.

حجت الاسلام عیسی بسطامی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به فعالیت های معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه همدان، گفت: عمده فعالیت های این معاونت در راستای تکریم طلاب ممتاز است.

وی با اشاره به ضرورت ممتاز بودن طلاب علوم دینی، افزود: سیاست های معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه این است که طلاب را ترغیب به فعالیت علمی و پژوهشی کند.   

وی در ادامه از برنامه های زیارتی ویژه ممتازین حوزه علمیه همدان خبر داد و گفت: در اسفند ماه سال گذشته ممتازان درسی مدارس علمیه را بصورت نیم بها به سفر عتبات عالیات اعزام کردیم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه همدان با اشاره به برنامه این برای اساتید، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز 96 اساتید مدارس علمیه همدان به اردوی معنوی راهیان نور اعزام شدند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های این معاونت برای اساتید حوزه، هماهنگی اعزام آنها به هتل ولایت مشهد مقدس بصورت رایگان می باشد و همچنین کادر اجرایی مدارس را برای اقامت در هتل ثامن الحجج(ع)، هتل الزهرا(س) و هتل بیت الرضا(ع) مشهد مقدس را در سال داریم.

حجت الاسلام بسطامی گفت: باغ موزه دفاع مقدس شهر همدان یکی از مراکز گردشی، فرهنگی و نشان دهنده فرهنگ جهاد و شهادت در هشت سال دفاع مقدس است و به همین دلیل طی برنامه ریزی های انجام شده همه طلاب همدانی بصورت رایگان در سال جاری از این باغ موزه دیدن خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به برنامه آمادگی و دفاعی حوزه علمیه همدان ابراز داشت: در راستای تقویت بنیه دفاعی طلاب، معاونت امور طلاب و دانش آموختگان همدان با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی برای طلاب کرده است.

 

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha