شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست مدیر حوزه قزوین با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حوزه استان کمک به بازسازی عتبات عالیات را مایه افتخار و مباهات دانسته و همچنان آماده خدمتگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز در دیدار رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات  عالیات استان قزوین، به عملکرد حوزه استان در اعزام مبلغین و روحانیون به  بارگاه مطهر طفلان مسلم اشاره کرد و گفت:  خوشبختانه در سال گذشته و در ایام ماه محرم و صفر به خصوص در اربعین حسینی حضور روحانیون حوزه قزوین در مسیرهای نجف به کربلا برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات و همچنین اقامه نماز جماعت در برخی از موکب ها حضوری بانشاط  بود که امیدواریم امسال نیز با هماهنگی بهتر، مبلغین و روحانیون بیشتری به عتبات اعزام نماییم.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: حوزه استان کمک به بازسازی عتبات عالیات را مایه افتخار و مباهات دانسته و همچنان آماده خدمتگزاری است.

وی همچنین ضمن تبریک به رئیس جدید ستاد عتبات عالیات استان، اظهار کرد: شما که دغدغه امور فرهنگی را دارید، قطعا می توانید مجموعه ای از نیروهای با کیفیت را در ستاد جمع نموده تا علاوه بر بازسازی عتبات، در خدمت بیشتر به زائرین نیز به خوبی انجام وظیفه نمایید.

تلاش های حوزه قزوین قابل تقدیر است

مهندس حامد کبودوند، رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات  عالیات استان قزوین نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های مدیر حوزه استان، اظهار کرد: سال گذشته در بارگاه مطهر طفلان مسلم وهمچنین مسیر این بارگاه مطهر به سمت کربلای معلی کارهای ارزشمندی از سوی مبلغین و روحانیون حوزه استان انجام شد که  قابل تقدیر است.

وی همچنین از آمادگی اعزام مبلغین و روحانیون در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین اعزام اردوهای جهادی طلاب و دانشجویان به  این بارگاه مطهر در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha