شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی معبودی -مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)

حوزه/ حجت الاسلام معبودی با تاکید بر این که شهدا امنیت را به ملت انقلابی هدیه کردند، گفت: وظیفه اصلی نیروهای مسلح همچون گذشته، ولایت مداری و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام  علی معبودی در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش، به نقش مهم و اثرگذار نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و گفت:  وظیفه اصلی نیروهای مسلح همچون گذشته، ولایت مداری و تأسی از مقام معظم رهبری است.

وی تأکید کرد: مردم مطمئن باشند که  فرزندان آن‌ها در ارتش از هیچ کوششی برای حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، بسط و گسترش امنیت و همچنین اقتداء به آرمان های انقلاب اسلامی، از هیچ کوشش و تلاشی، دریغ نخواهند کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان زیادی قصد منحل کردن ارتش جمهوری اسلامی ایران را داشتند و درصدد انحلال این نیروی عظیم بودند که با درایت و هوشمندی امام خمینی‌(ره) ارتش پابرجا ماند و توانست جایگاهش را در کشور حفظ شود.

وی با بیان این که ارتش در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، توانست در بعضی از نقاط ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و دست دشمنان نظام را کوتاه نماید، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، ارتشیان توانستند با شجاعت و ایمانی که داشتند در مقابل دشمنان پیروز شوند.

حجت الاسلام معبودی با بیان این که امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور، اقتداری پایدار دارد که مثال‌زدنی نیست، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، توانسته با رزم و توان دفاعی خود، حافظ انقلاب اسلامی ملت ایران باشد.

وی با بیان این که اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دنیا بی نظیر است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در سخت ‌ترین دوران، راه ایثار را برگزید و امروز نیز همان راه را ادامه می‌دهد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران توانستند با سلاح قوی خود که ایمان، اقتدار و عزم راسخ بود، از میهن اسلامی مان، دفاع کرده و از ورود دشمن به این خاک مقدس جلوگیری کنند.

وی تأکید کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحت فرماندهی و حمایت رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا، حمایت مردم و حمایت خانواده شهدا، دارای اقتداری بی‌نظیر هستند.

حجت الاسلام معبودی در پایان سخنان خود گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، امروز نماد اقتدار و عزت ایران بوده و بر همین اساس، کشور ایران، در شرایط حساس و بحرانی حال حاضر منطقه خاورمیانه، در امنیت کامل به سر می‌برد که این امنیت به پاس خون شهد و تلاش نیروهای مسلح کشور می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha