شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی ابراهیمی / رئیس دفتر جامعه مدرسین

حوزه/ خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، رسانه‌های گروهی و کانالهای خبری دقت لازم را در درج اخبار مربوط به جامعه مدرسین داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حجت‌الاسلام علی ابراهیمی سیریزی اظهار داشت: با توجه به در پیش‌رو بودن مباحث انتخابات و دیگر مسائل پیرامون آن و حساسیتی که اعضاء محترم این نهاد مقدس حوزوی دارند، لازم است رسانه‌های محترم در نشر اخبار دقت بیشتری داشته و اخلاق رسانه‌ای را رعایت فرمایند.

وی همچنین در مورد درج عناوین برخی از شخصیت‌های حوزوی با عنوان «عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» افزود: برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها گاهی اشتباهاً نام برخی از اشخاص را به عنوان عضو جامعه مدرسین درج می‌نمایند.

رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با توجه به اینکه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دارای پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.jameehmodarresin.org بوده و اسامی و تصاویر اعضاء محترم در این پایگاه موجود می‌باشد، لذا اینگونه اشتباهات از رسانه‌ها قابل قبول نیست و رسانه‌ها باید دقت لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در پایان ضمن تشکر از همه رسانه‌های گروهی تأکید کرد: همان‌طور که بار‌ها به اطلاع رسیده هرگونه انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی از مواضع و جایگاه حقوقی جامعه مدرسین فقط از طریق ریاست، دفتر و پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha