شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ دوره آموزشی «تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی» در راستای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از سوی جمعی از طلاب و دانشجویان اهوازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مؤسسه تبلیغی-جهادی میقات جوانان انقلاب اسلامی با مشارکت مراکز علمی، فرهنگی، حوزوی و دانشگاهی دوره آموزشی «تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌کند.

در این دوره که همراه با اعطای مدرک رسمی از انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی برای خواهران و برادران است، سرفصل‌هایی همچون «جریان شناسی اقتصاد»، «تحلیل نظام سرمایه‌داری جهانی»، «جنگ اقتصادی»، «مبانی و کلیات اقتصاد مقاومتی»، «مؤلفه‌های فرهنگی اقتصاد مقاومتی»، «الگوی مصرف»، «حمایت از تولید داخل» و «روش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی» را در بر می‌گیرد.

همچنین «عرصه‌های فعالیت و نقش طلاب و تشکل‌های دانشجویی در اقتصاد مقاومتی»، «روش تبلیغ اقتصاد مقاومتی»، «بررسی برنامه‌های ۵ ساله»، «نقد و ارزیابی دولت یازدهم» و «نگاهی به برنامه‌های اقتصادی نامزدهای ریاست جمهوری» از دیگر مباحث و کلیاتی است که در دوره آموزشی تمام ۱ پرداخته می‌شود.

بنا بر این گزارش، حجج‌اسلام متقیان، معاون آموزش دفتر گفتمان اقتصاد مقاومتی، وکیل پور، مسئول مؤسسه تربیت مبلغ امیر بیان، دکتر عبدالملکی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام صادق(ع)، دکتر خاندوزی، مدیر دفتر اقتصادی و هیئت‌علمی دانشگاه علامه و دکتر رمضانی، معاون علمی مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی، از اساتید و مدرسان دوره آموزشی تمام ۱ می‌باشند.

قابل ذکر است، این دوره ۴ روزه به همت جمعی از طلاب و دانشجویان مؤسسه میقات اهواز، با همکاری مدرسه علمیه دارالعلم آیت‌الله بهبهانی و سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در تاریخ ۷ و ۸ همچنین ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha