شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز برخی افراد به اسم شیعه و مسلمان در جبهه دشمن بازی می‌کنند، گفت: این افراد می‌توانند در قالب شهروندان عادی جامعه و یا حتی یکی از دولتمردان باشند و از این رو نیاز است که طلاب و روحانیون به کمک انقلاب بیایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، ظهر امروز در دیدار با طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان بیرجند، با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: امام موسی کاظم(ع) بسیار مظلوم بودند و بیانات زیبا وشیوایی دارند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که طلاب سنگرنشینان علم و دین هستند، خطاب به طلاب جوان گفت: اگر  حتی یک فرد به وسیله شما هدایت شود، ارزش و اهمیت آن بسیار زیاد خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام برای نشان دادن چهره ای دروغین از این دین الهی، خاطرنشان کرد: گاهی مشاهده می‌کنیم در صحنه‌های سیاسی، دشمنانی که نه وجدان و نه عقل دارند، به اسم مسلمانان جنگ وخونریزی می‌کنند، اما راه حق از راه باطل جدا است و اصل حقیقت منحرف شدنی نیست.

وی با بیان این که در دنیای امروز، رقیب اصلی دنیای استکبار و استبداد، نظام جمهوری اسلامی است، گفت: برای استمرار نظام جمهوری اسلامی به عنوان امید مستضعفان دنیا، باید همواره قانون اساسی کشور را پاس بداریم و البته الگوی کامل عمل به قانون اساسی نیز رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان این که نفوذ و سلطه دشمن و جنگ‌های روانی شان، بسیاری از مردم داخل کشور را فاسد کرده، گفت: امروز هر شخصی یا در جبهه ستمگران و ظالمان است و یا در جبهه عدالت خواهان و ملاک و معیار این که تشخیص دهیم  کسی در جبهه عدالت خواهان است، میزان پایبندی او به قانون اساسی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: برخی به اسم مسلمان شیعی، به اسم شیعی انقلابی و به اسامی مشابه، در جبهه دشمن بازی می‌کنند؛ حالا این فرد  می تواند بازیگر، شهروند عادی و حتی یک دولتمرد باشد؛ از این رو طلاب و روحانیون باید به کمک انقلاب بیایند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان سخنان خود، با تسلیت سالروز شهادت امام هفتم، و با بیان اینکه خدا نکند انسان به هوای نفس گرفتار شود، گفت: مثلا مامون درظاهر به امام رضا(ع) معتقد بود، اما هنگامی که دچار هوای نفس شدند، دست به مسمومیت امام رضا(ع) گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha