شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مبلغ

حوزه/ مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به نقش مبلغین در سبک زندگی اسلامی، از اعزام ۳۲۵ مبلغ مهدویت به مناطق مختلف خراسان جنوبی خبر داد.

حجت الاسلام علی کوثری نیا در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اعلام این خبر گفت: در ایام نیمه شعبان  365 مبلغ در شهرستان ها، بخش ها و  روستاها اعم از روحانیان مستقر و بومی فعالیت تبلیغی خواهند داشت.

وی با اشاره به فعالیت های این مبلغان، بیان کرد: اقامه نمازجماعت، بیان احکام و سخنرانی پیرامون شخصیت امام عصر(عج) و سیره و روش آن بزرگوار، تبیین فرهنگ مهدویت و ویژگی های منتظران واقعی از مهمترین برنامه های روحانیون است.

مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: برگزاری جشن، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، توسعه فرهنگ انتظار، ایثار و شهادت و امربه معروف و نهی از منکر از دیگر فعالیت های مبلغین است.

حجت الاسلام کوثری نیا همچنین، ترویج فرهنگ عفاف وحجاب، بیان پیامدهای طلاق و آسیب های بالا رفتن سن ازدواج، و ...  را از دیگر برنامه های مبلغین اعزامی به مناطق مختلف استان برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha