شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اجتماع منتظران/ مشهد

حوزه/ اجتماع عظیم منتظران ظهور همزمان با روز نیمه شعبان در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، جمع کثیری از ولایتمداران و عشاق اهل بیت(ع)، امروز جمعه 22 اردیبهشت مصادف با نیمه شعبان در عرصه میدان شهدای مشهد مقدس اجتماع و برای فرج ظهور آقا امام زمان(عج) دعا کردند.
 
بر اساس این گزارش در این مراسم نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، برخی از مسئولان، جمعی از اعضا و فعالان تشکل‌های فرهنگی مردم نهاد همراه با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی، فضلا، طلاب روحانیون در این مراسم حضور پیدا کردند.
 
قرائت زیارت آل‌یاسین از سوی حاج حسین پیرزاد، شعر خوانی و مدیحه‌سرایی حاج احمد واعظی مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) از جمله بخش های این مراسم بود.
 
در ادامه مراسم مسئول ستاد مردمی پیروان ولایت، اساس این اجتماع را استغفار، توبه، انابه و دعا برای فرج مولایمان حضرت بقیة‌الله(عج) عنوان کرد.
 
غلام حسین‌صفایی با بیان اینکه اجتماع منتظران ظهور در سال گذشته افزون بر مشهد مقدس، در 16 شهرستان دیگر برگزار شد، افزود: سیزدهمین اجتماع عظیم منتظران ظهور امسال در مشهد همزمان با 33 شهرستان داخلی و 14 شهر خارجی برگزار می‌شود.
 
منتظران ظهور در حالی‌ که گل و پرچم‌هایی مزین به نام امام زمان(عح) در دست داشتند، با سردادن ندای "یا مهدی" ، "اباصالح مولا"، " اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج"، " لبیک یا حسین" به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند.
 
منتظرانِ بصیر انقلابی و متعهد پس از ورود به حرم مطهر امام هشتم(ع) از بست شیخ طوسی برای شرکت در اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد وارد شدند./
انتهای پیام/ ت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha