شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست بصیرت افزایی . مشهد

حوزه/ حجت الاسلام اسفندیاری، مدیر مدرسه علمیه عالی نواب مشهد با اشاره به اینکه «حوزه انقلابی» یک ماموریت همیشگی است، گفت: طلاب انقلابی باید در صحنه های حساسی مانند انتخابات به میدان بیایند و بر حضور حداکثری تاکید کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، نشست «بصیرت افزایی سیاسی اجتماعی» از سلسه جلسات «حوزه انقلابی، اندیشه و عمل»، ظهر امروز با حضور علما، فضلا، اساتید و طلاب حوزه علمیه مشهد و با سخنرانی آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان به همت مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

در این همایش، حجت الاسلام محمد اسفندیاری، مدیر مدرسه علمیه عالی نواب با اشاره به اینکه «حوزه انقلابی» یک ماموریت همیشگی است، گفت: بر همین اساس مدرسه  علمیه عالی نواب در زمان انتخاباتی که در عرصه جهانی تاثیرگذار است این همایش را برگزار کرد.

وی با اشاره به اهمیت وظیفه شناسی طلاب، با تاکید بر ضرورت نقش بصیرت دهی و آگاهی بخشی حوزویان در عرصه های گوناگون به ویژه انتخابات پیش رو، افزود: طلاب انقلابی باید در صحنه های حساسی مانند انتخابات به میدان بیایند و بر حضور حداکثری تاکید کنند.

معون پژوهش حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه حوزویان تاثیرگذاری زیادی در جامعه دارند، اظهار کرد: حضور حداکثری و مشارکت مردمی در انتخابات و انتخاب اصلح به عنوان رکن اساسی را همانند گذشته، باید مورد توجه مردم قرار داد.

انتهای پیام/313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha