شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماه رمضان

حوزه/ امسال هم حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر معطر به شمیم دل انگیز قرآن شد و برنامه ترتیل خوانی با عنوان نوای ملکوت برای ششمین سال پیاپی در این حسینیه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، امسال هم حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، معطر به شمیم دل انگیز قرآن شد و برنامه ترتیل خوانی با عنوان «نوای ملکوت» برای ششمین سال پیاپی در این  حسینیه آغاز شد.

برنامه نوای ملکوت بنا به نظر کارشناسان در ردیف پرچمداران برنامه های قرآنی زنده در سطح کشور است و طی چند سال گذشته مقامهای نخست و دوم و سومی را در کشور کسب کرده است.

برنامه نوای ملکوت به طور زنده از آنتن رادیو و تلویزیون بوشهر پخش می شود و امسال در دهه سوم ماه مبارک این برنامه همزمان از شبکه تلویزیونی قرآن نیز پخش می شود. 

این برنامه از ساعت 17 شروع می شود و تا ساعت 19 ادامه دارد. جزء خوانی قرآن کریم و تفسیر جزئی که قرار است قرائت شود در طول این دو ساعت از جمله برنامه های این محفل قرآنی است.

در این محفل مهد قرآن برای کودکان در نظر گرفته شده است که مردم می توانند فرزندان خود را در این مهد قرآنی قرار دهند و خود در برنامه ترتیل خوانی شرکت کنند؛ همچنن برنامه ای در برخی از روزها برای ترتیل خوانی نوجوانان و جوانان هم برای برادران و هم خواهران در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha