جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مسعودی خمینی

دانشگاه حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: باید اساتیدی با تعهد علمی، اخلاقی و تربیتی جذب شوند، زیرا که این اساتید در رشد و تربیت جوانان و دانشجویان نقش مهمی را ایفا می کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله مسعودی خمینی در دیدار رئیس دانشگاه صنعتی قم اظهار داشت: دانشگاه به دلیل آن که بخش مهمی از جامعه را در خود جای داده، از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ لذا باید اساتیدی با تعهد علمی، اخلاقی و تربیتی جذب شوند، زیرا که این اساتید در رشد و تربیت جوانان و دانشجویان نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی با تأکید بر توجه به فرهنگ اسلامی و ارتقای کیفیت آموزشی اظهار کرد: انتظار داریم در کنار جو علمی این دانشگاه، شاهد پیشرفت اخلاقی و دینی باشیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه مسلمانان باید در همه جنبه های اخلاقی و دینی سرآمد باشند، تأکید کرد: وضعیت دانشگاه ها باید به شکلی باشد که مایه عزت و اقتدار علمی کشور شود و لازم است بر روی رشته هایی که مورد نیاز جامعه است سرمایه گذاری نمایید.

در ابتدای این دیدار دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم گزارشی از وضعیت این دانشگاه ارائه و برنامه های خود را برای مدیریت این نهاد آموزشی تشریح کرد.

وی در ادامه افزود فعالیتهای پژوهشی این دانشگاه در طول سالهای اخیر افزایش یافته، همچنین در عرصه فرهنگی نیز برنامه هایی در حال انجام است.

دکتر خوشنویسان ابراز امیدواری کرد مجموعه دانشگاه صنعتی قم با بهره گیری از رهنمود های علما و حوزویان بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha