شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماز جمعه

حوزه/ دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین تقوی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد،  دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان، طی مراسمی، شب گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین تقوی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و جمعی از مسئولان  افتتاح شد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه امید می رود با احداث و افتتاح این ساختمان شاهد گسترش فعالیت های نماز وحدت بخش جمعه باشیم، گفت: امروز با پیگیری های حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان شاهد رشد و تعمیق بنیه دینی و معنوی روزافزون در بین مردم ولایی این استان هستیم .

حجت الاسلام اصغر دانشی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نماز جمعه قرارگاه ایمان، بصیرت و اخلاق است، بیان داشت: نماز جمعه محل و قرارگاه نیروهای خداجو، مسلمان و انقلابی است و موجبات تقویت روحیه همدلی و برادری را در جامعه رقم خواهد زد .

وی با اشاره به اینکه نماز وحدت بخش جمعه مرکزیت بسیج نیروهای مومن و ولایی است گفت:خوشبختانه امروز شاهد گسترش پایگاههای این نماز وحدت بخش در جای جای کشور هستیم .

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان در پایان افزود: ساختمان دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان در زمینی به مساحت 450 متر مربع و زیربنای 180متر مربع در سه طبقه احداث و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha