شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز مدیریت ۱

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه در پیامی ضمن تقدیر از مدافعان کشور و اقدام به موقع و به هنگام سپاه پاسداران علیه تروریست ها تصریح کرد: ایران قدرتمند و سلطه ناپذیر، دست هر توطئه‌گری را قطع می‌نماید و پاسخی درهم‌کوبنده و رعد آسا خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام تقدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه از مدافعان کشور و  اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

خداوند متعال را شکر گذاریم که باردیگر قدرت و عظمت خداوند متعال بدست غیورمردان انقلابی این ملت بزرگ، اقتدار و صلابت نظام اسلامی را در انظار جهانیان به نمایش گذاشت.

این اقدام به هنگام  و هوشمندانه‌ی دلاور مردان مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برگرفته از هدایت‌های داهیانه  رهبری معظم انقلاب (مدظله‌العالی)میباشد، هدیه ارزشمندی به خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی اخیر و ملت سرافراز ایران است.

شلیک موشک‌های میان برد به مواضع مهم گروهک منحرف و منحط داعش در دیر الزور مرحله جدید و بسیار مهم جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریست‌های مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان منطقه‌ای این کشوراستکباری و جنایتکار بوده و گویای پیام ایران اسلامی است که با رساترین صدا به جهانیان اعلام کرد، ایران قدرتمند و سلطه ناپذیر، دست هر توطئه‌گری را قطع می‌نماید و هرگونه طرح و توطئه‌ای برعلیه ملت آزاده‌ی خویش را  افزون بر داخل کشور، در بیرون مرز‌ها و صدها کیلومتر دورتر از خاک ایران اسلامی نیز پاسخی درهم‌کوبنده و رعد آسا خواهد داد.

مدیریت حوزه‌های علمیه، مراتب قدردانی خود را از همه مدافعان کشور و نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی بویژه مجاهدان شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نموده، حمایت قاطعانه و گسترده خود را از همه نیروهای مسلح، امنیتی و اطلاعاتی اعلام می نماید.

ان تنصروالله ینصرکم و يثبت اقدامکم.

   مرکز مدیریت حوزه های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha