شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عکس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پیام مشترکی، از عموم مردم برای شرکت در این راهپیمایی ضد استکباری روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت الله ابوالقاسم وافی نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس با صدور پیام مشترکی از مردم استان برای حضور ضد استکباری و ضد صهیونیستی در راهپیمایی حماسی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: باید بدانیم که اسرائیل غاصب نه تنها دشمن فلسطینیان است، بلکه دشمن تمام مسلمانان و دشمن جهان اسلام است و این غده سرطانی اگر فرصت پیدا کند برنامه غاصبانه از نیل تا فرات بلکه تا خلیج فارس را پیاده می کند و بر سر مسلمانان آن می آورد که بر سر فلسطینیان مظلوم آورد. 

این بیانیه می افزاید:  بنابراین روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیای اسلام است و مسلمانان باید حضور خود را برای دفاع از سرزمین های اشغالی نشان بدهند و در این زمان عجیب این است که بعضی از سردمداران نابخرد عرب به اسم اسلام و دفاع از حقوق مسلمانان با اسرائیل طرح دوستی می ریزند و به جای نفرت به آنها لبخند می زنند و با آن غاصبان آشتی برقرار می کنند.

امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از امت اسلام خواستند تا آزادی قدس شریف و فلسطین را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و از قدرت های شیطانی نهراسند و با اعتماد به خداوند تعالی و اتکال به قدرت اسلام و ایمان به پا خیزند و دست جنایتکاران را از کشورهای خود کوتاه نمایند.

آیات ناصری و وافی همچنین از مردم انقلابی  دعوت کردند همچون سالهای گذشته در صفوف به هم فشرده، این روز مقدس را پاس دارند و به جنایتکاران صهیونیسم و حامیان آنها و دست نشاندگانشان که به اسم اسلام و حکومت اسلامی دست به جنایات متعدد می زنند، نشان دهند که ایران اسلامی از هیچ قدرتی نمی هراسد و همواره پشتیبان محرومین و مظلومین خواهد بود. 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha