شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه یزد تجلیل شدند

حوزه/ حجت الاسلام زارع زاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، گفت: فعالیت در نهادی که مستقیما با آستان مقدس امامزادگان عظیم الشان، موقوفات و قرآن کریم ارتباط دارد، مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده در جمع هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی ، گفت: همه وقف خیر است و فعالیت در نهادی که مستقیما با آستان مقدس امامزادگان عظیم الشان، موقوفات و قرآن کریم ارتباط دارد، مقدس است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن تشکر از خانواده ها جهت حمایت از خدام و هیئت امنا، افزود: در بسیاری از برنامه ها از جمله طرح آرامش بهاری که همه در تعطیلات به سر می برند هیئت امنا و خدام امامزادگان میزبان زائرین و مسافرین هستند و در جهت رفاه حال آنها و ارائه برنامه های فرهنگی مدهبی خدمت رسانی می کنند که جای تشکرو قدردانی دارد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، خاطر نشان کرد: از دیگر فعالیت های این اداره کل، خدمت به زائرین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان با انجام فعالیت های عمرانی، فرهنگی و خدماتی است.

برپایه این گزارش، در پایان برنامه از تمام عوامل فعال و تاثیر گذار طرح آرامش بهاری شهرستان یزد که در تعطیلات نوروز 96 در امامزادگان مشغول به فعالیت بودند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha