جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر اینکه دین دارای اسراری است، گفت: اسرار دین تنها با عبادت، زهد و طاعت بر او عیان می شود و قلب انسان به فرموده امیرالمومنین (ع) حرم خداوند است، پس باید مواظب قلب و اعمال خود باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما،  امروز در جمع مردم کرمانشاه اظهار داشت: تمام سال، روز و ماه همه مختص به خداوند بزرگ است، ولی ماه مبارک رمضان دارای ویژگی های نابی در نزد خداوند سبحان می باشد و عید فطر نیز تکمیل کننده بندگی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  تاکید کرد: مهمترین و تنها چیزی که انسان را به معبود نزدیک می کند، پاکی روح و جان است و از این طریق می توان با معبود خود ارتباط برقرار کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر اینکه دین دارای اسراری است، اظهار داشت: اسرار دین تنها با عبادت، زهد و طاعت بر او عیان می شود و  قلب انسان به فرموده امیرالمومنین (ع) حرم خداوند است، پس باید مواظب قلب و اعمال خود باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه بهترین کسانی هستند که همیشه به دنبال بندگی خداوند متعال هستند، گفت:  قافله عمر انسان در حرکت است و چه بهتر که با دستانی پر از خوبی و خیر به سمت پروردگار خود حرکت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha