شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: حرکت های مذبوحانه رژیم سعودی در منطقه بسیار نگران کننده و به دور از منطق و انسانیت است و همین امر روزی باعث از بین رفتن این کشور می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی صبح امروز در جمع روحانیان، اساتید، معاونان و طلاب حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به  حرکت های مذبوحانه رژیم سعودی در منطقه، اظهار داشت: حرکت های مذبوحانه رژیم سعودی در منطقه بسیار نگران کننده و به دور از منطق و انسانیت است و همین امر روزی باعث از بین رفتن این کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه دولت وهابی عربستان عملا حامی جنگ و تروریستم در منطقه و جهان است، تاکید کرد: سیاست عربستان در قبال قطر آدم را به یاد حرکت های فرعون نسبت به بنی اسرائیل و حتی حرکتش در قبال حضرت موسی (ع) و ساحران می اندازد و می گوید چون من اجازه نداده ام و شما به حضرت موسی علیه السلام ایمان آورده اید، جزای شما مرگ است!!.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سیاست کنونی عربستان این کشور را در آینده در باتلاق سیاسی و نظامی غرق خواهد کرد، گفت: نظام وهابی عربستان و امرای آن امروز ادعای فرعونی منطقه را دارند، البته کاری از پیش بنمی برند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تاکید کرد: اگر روزی قدرت اجرایی و زمام و قیومیت دیگر کشورها در دست عربستان قرار بگیرد دقیقا حرکت فرعون در قبال اقوامش را خواهد داشت که این فاجعه برای منطقه و جامعه بشری خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha