شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کتابخانه

حوزه/ سید حسین رضوی گفت: آستان مقدس حسینی به تازگی ۵۰۰۰ کتاب نادر را از منابع خارجی و در رشته های مختلف علوم از نمایشگاه کتاب بین المللی مصر خریداری کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مدیریت کتابخانه آستان مقدس حسینی از افزوده شدن 5000 کتاب کمیاب و نادر جدید به این کتابخانه خبر داد.

سید حسین رضوی از مسئولان کتابخانه گفت: آستان مقدس حسینی به تازگی 5000 کتاب نادر را از منابع خارجی و در رشته های مختلف علوم از نمایشگاه کتاب بین المللی مصر خریداری کرده است.

وی افزود: ما پیش از این اعلام کرده بودیم که بنا داریم طرح یکسان سازی و متحد ساختن فهرست کتابخانه های عراق را اجرا کنیم تا کاربران بتوانند کتاب مورد نظر خود را نه در یک کتابخانه، بلکه در تمام کتابخانه های عراق جستجو کنند و تا کنون 20 کتابخانه تخصصی به این طرح پیوسته اند و در صورت اجرایی شدن کامل این طرح، کاربران خواهند توانست به سادگی به منابع مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

رضوی گفت: یکی دیگر از فعالیت های این کتابخانه تهیه کتابخانه دیجیتال منابع علمی است که حدود 100 هزار عنوان کتاب مهندسی و پزشکی را در خود جای داده است و در کنار اینها کتابخانه تخصصی امام حسین علیه السلام به چهار زبان در اختیار کاربران قرار دارد.

کتابخانه آستان مقدس حسینی

کتابخانه آستان مقدس حسینی

کتابخانه آستان مقدس حسینی

کتابخانه آستان مقدس حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha