شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برگزاري دوره تدوين تحقيق پاياني

حوزه/ کارگاه آموزشی مهارت افزایی تدوین تحقیق پایانی، در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) قائمشهر برگزار شد.

خانم سمیه نوروزپور معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) قائمشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه آموزشی مهارت افزایی تدوین تحقیق پایانی در این مدرسه، گفت: تحقیق پایانی بالاترین پژوهشی است که طلبه باید در دوره پنج ساله مقطع سطح2 (کارشناسی) انجام دهد. لذا برای انجام یک تحقیق پایانی خوب و کارآمد، لازم است که طلاب دوره های آموزشی مناسب را فرا گیرند.

وی در ادامه افزود: طلاب از ابتدا ورود به حوزه با گذراندن درس هایی نظیر روش تحقیق و تحقیق 1 و 2 ، با امر پژوهش کاملا آشنا شده و در ترم های پایانی که تعداد واحد هایشان به حد مجاز رسیده و طرح های آماده ای دارند، برگزاری دوره تدوین تحقیق پایانی می تواند کمک شایانی به آنها در انجام یک تحقیق خوب و کامل نماید.

 معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران قائمشهر تصریح کرد: در کارگاه آموزشی مهارت افزایی تدوین تحقیق پایانی در 4 جلسه 2 ساعته با حضور آقای محمد نعمتی نویسنده و پژوهشگر حوزه و دانشگاه برگزار گردید، موضوعات  از قبیل آشنایی با نظام فکر ی برای جایگاه شناسی عنوان پایان نامه، آشنایی مقدماتی با word و بیان نکاتی در مورد شکل تحقیق پایانی، آشنایی با ساختار طرح تفصیلی مورد بررسی قرار گرفت.


انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha