شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر مدرسه الزهرا(س) کلاردشت

حوزه/ هرگاه زنان با ظاهری نامتعارف و مغایر با فرهنگ و ارزش های دینی و ملی در جامعه حضور یابند، موجب چشم چرانی و انحراف مردان و در نهایت طلاق و جدایی و تضعیف بنیان خانواده می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، خانم بحر کاظمی،مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کلاردشت، در جمع اساتید و طلاب با اشاره به تاثیر حجاب در امنیت روانی جامعه، گفت: پوشش و حجاب در تمام ابعاد، تضمین کننده سلامت جامعه خواهد بود.

وی با بیان این که اگر انسان ها در زندگی روزمره خود احساس امنیت نکرده و همواره در ترس و دلهره باشند، به تدریج دچار اضطراب می شوند، ابراز داشت: زنان به دلیل ویژگی های شخصیتی و موقعیت اجتماعی، بیشتر آسیب پذیر بوده و طبعاً نیاز به امنیت در آنها بیشتر احساس می شود، لذا بدحجابی، آرامش و سلامت روانی آنها را به خطر می اندازد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کلاردشت خاطر بیان کرد: هرگاه زنان با ظاهری نامتعارف و مغایر با فرهنگ و ارزش های دینی و ملی در جامعه حضور یابند، موجب چشم چرانی و انحراف مردان و در نهایت طلاق و جدایی و تغعیف بنیان خانواده می شود.

بحرکاظمی  با اشاره به علل برخی بد حجابی ها در جامعه، گفت: علل و عوامل مختلفی در بی حجابی نقش دارند که پیروی از هوا و هوس های نفسانی، جلب توجه و کسب جایگاه، خودنمایی، بی حیایی و بی عفتی، تهاجم فرهنگی، زیبا جلوه دادن خود نزد دیگران، بی غیرتی مرد در اشاعه  فحشاء، عملکرد بد دستگاه های فرهنگی،  بی توجهی خانواده ها و دوستی های نامطمئن از جمله آنها می باشد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

                                                 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha