شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسن مولایی

حوزه/ بنیاد اسراء یکی از فرصت های خوبی است که بحمدالله مستظهر به شخصیت وارسته و فرزانه حضرت آیت الله جوادی آملی است؛ مرجعی که در عین مرجعیت، فقاهت و اصولی بودن، فیلسوف، ادیب و ... بوده و این بنیاد با تکیه بر این بزرگ مرد، وظایف بسیاری را در پیش روی خود داشته و دنیا نیز انتظارات بسیاری از آن خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسن مولایی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه قائم مقام ریاست بیناد اسراء اظهار داشت: زندگی از فرصت هایی که به انسان ها داده می شود، تشکیل شده و هر یک از این فرصت ها می تواند به آخرت انسان برکت دهد و عدم استفاده از این فرصت ها به نقمت هایی تبدیل خواهد شد که در آن دنیا باید پاسخگو باشیم.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران فرصتی بزرگ در زندگی ما و معاصرین برای خدمت به اسلام، ساحت اهل بیت(ع) ایجاد کرد و امیدواریم بتوانیم در این عرصه موفق باشیم.

مشاور مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: بنیاد اسراء یکی از فرصت های خوبی است که بحمدالله مستظهر به شخصیت وارسته و فرزانه حضرت آیت الله جوادی آملی است؛ مرجعی که در عین مرجعیت، فقاهت و اصولی بودن، فیلسوف، ادیب و ... بوده و این بنیاد با تکیه بر این بزرگ مرد، وظایف بسیاری را در پیش روی خود داشته و دنیا نیز انتظارات بسیاری از آن خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مولایی با بیان این مطلب که بنیاد اسراء فعالیت های مناسبی را تاکنون انجام داده، تصریح کرد: ما در رسانه حوزه از نزدیک شاهد فعالیت های وزین و مناسب این بنیاد در حوزه علمیه قم بوده ایم؛ اما عظمت و پتانسیل پنهانی که در آن وجود دارد ما را به افق وسیع تر و نورانی تر فرا می خواند.

وی بیان داشت: حضور علمی قوی و اثرگذاری افزون تر در حوزه از پتانسیل هایی است که در این بنیاد وجود داشته و باید عمیق تر حضور پیدا کرد.

قائم مقام  بنیاد اسراء اظهار داشت: امروز کارهای زمین مانده بسیاری در این بنیاد وجود داشته که تحت حمایت های حضرت آیت الله جوادی آملی ان شاءالله انجام خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha