شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برگزاری کارگاه روش تحقیق پایانی در مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) شهرستان نوشهر

حوزه/ کارگاه روش تحقیق پایانی با حضور آقای نعمتی محقق و پژوهشگر مسائل دینی در جمع خواهران طلبه نوشهر و چالوس در مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) شهرستان نوشهر برگزار گردید.

خانم دادپی معاون پژوهش مدرسه علمیه صدیقه طاهره سلام الله علیها نوشهر طی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، بیان کرد: یکپارچه سازی در روش تحقیق پایانی از ضروری ترین کارهایی است که باید در حوزه صورت گیرد. بر این اساس طلابی که مجاز به انتخاب موضوع و تدوین تحقیق پایانی می شوند، باید مهارت لازم را به صورت عملی کسب نمایند و این امر با کارگاه های متعدد عملی می گردد.
وی بیان داشت در این کارگاه یکروزه که از ساعت 8 صبح الی18 بعد از ظهر ادامه داشت، استاد دوره، اصول و روش استفاده از رایانه و مباحث شیوه نامه، ساختار تحقیق پایانی را ارائه نموده و در پایان به صورت کارگاهی و تکنفره، موضوع و طرح تحقیقاتی طلاب را مورد بررسی قرار دادند.
معاون پژوهش مدرسه علمیه صدیقه طاهره سلام الله علیها نوشهر  اظهار کرد: در پایان این کارگاه، طلاب موظف شدند که موضوع و یا پیش نویس طرح اجمالی و یا اصلاحیه طرح را در موعد مقرر به سرانجام برسانند و در اختیار معاونت پژوهش قرار دهند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha