شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام صفر فلاحی

حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع)، با تاکید بر این که این آستان مقدس نسبت به استفاده از ظرفیت هنرمندان دینی اهتمام جدی دارد، گفت: آثار کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» در نمایشگاه ویژه دهه کرامت به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام صفر فلاحی در افتتاح نمایشگاه ویژه دهه کرامت در گفت‌و گو با خبرنگاران ضمن تبرک فرارسیدن میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها اظهار کرد: در نمایشگاه فرهنگی هنری دهه کرامت برخی از عکس‌های برتر هنرمندان قمی از حرم کریمه اهل بیت(ع) که توسط شهرداری قم در کتاب مصور «خواهر خورشید» گردهم آمده، به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) نسبت به استفاده از ظرفیت هنرمندان دینی اهتمام جدی دارد، اضافه کرد: آثار کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» در نمایشگاه ویژه دهه کرامت به نمایش گذاشته شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) اهتمام هنرمندان نسبت به نمایش آیات و روایات دینی در قالب‌های مختلف هنری را قابل تقدیر خواند و گفت: دست آوردهای هنرمندان در این عرصه ارزشی است، به همین علت باید این آثار را برای همگان نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه «بحر کرم» از سوم تا بیستم مردادماه از زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) استقبال می‌کند، تصریح کرد: فضای معنوی و پیام‌های مطلوبی در مورد سبک زندگی اسلامی در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده که امیدواریم خانواده‌ها با بازدید از نمایشگاه ویژه دهه کرامت، بتوانند از این پیام‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha