شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشن ترنم باران

جشن« ترنم باران» ویژه دختران همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  جشن« ترنم باران» ویژه دختران  در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور باشکوه دختران نوجوانان برگزار شد، حجت الاسلام مقدسیان، کارشناس رسانه ملی ضمن بیان ابعادی از سبک زندگی اسلامی به الگوی برخورد با همسایه و صرفه جویی اشاره کرد، گفت: یک نوجوان و جوان مؤمن و انقلابی سعی نمی کند که بدی دیگران را با بدی جواب داده و سعی می کند نسبت به همسایگان با مهربانی و صبوری برخورد می کند.

وی افزود: یکی از آداب مهم در دهه کرامت برای شاد کردن دیگران در راستای شادی اهل بیت(ع) این است که به بزرگترها احترام گذاشته و اشتباهات آنها را به صورت غیر مستقیم به آنها تذکر دهیم.

کارشناس رسانه ملی با اشاره به اینکه فرهنگ اسراف در جامعه چیز بدی است، تصریح کرد: اسراف انسان را از زمره مؤمنان خارج می کند.

حجت الاسلام مقدسیان با تأکید براینکه بهتر است بچه ها و به خصوص نوجوانان به جای استفاده مداوم از گوشی های تلفن همراه با اعضای خانواده بازی گروهی انجام دهند، ادامه داد: بازی گروهی هوش و حافظه انسان را تقویت کند.

وی با بیان اینکه چادر بهترین حجاب برای دختران است، یادآور شد: حضرت معصومه(س) در زمینه حجاب و عفاف بهترین الگو برای دختران هستند.

برگزاری مسابقه، اهدای تبرکی و تجلیل از نوجوانان فعال قرآنی از دیگر برنامه های محوری جشن« ترنم باران» بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha