جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به فرصت‌های تبلیغی دهه کرامت گفت: مبلغان و روحانیون می‌توانند از فرصت تبلیغی دهه کرامت برای تبیین و ترویج سیره اهل‌بیت (ع) استفاده کنند.

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف تبلیغی و دینی در دهه کرامت توسط مبلغان اظهار داشت: در دهه کرامت مبلغان و روحانیون می‌توانند با بیان ویژگی‌ها و سیره اهل‌بیت (ع) در راستای نهادینه کردن فرهنگ اسلام ناب محمدی در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی در دهه کرامت افزود: ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی باید مهم‌ترین هدف اجرای این برنامه‌ها باشد.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: دهه کرامت فرصتی برای ترویج سبک زندگی به گونه‌ی موردپسند اهل‌بیت(ع) و زمانی برای تبلیغ سبک زندگی شاد در راستای رضا و خواست اهل‌بیت(ع) است.

وی نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی را لازمه مقابله با سبک زندگی غربی دانست و گفت: توجه به این مهم در اولویت برنامه‌های تبلیغی مبلغان و روحانیون در این دهه قرار دارد.

حجت‌الاسلام خادمی، تبلیغ به‌روز و آموزش را از عوامل مؤثر در نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی دانست و اظهار داشت: در سایه تبلیغ به‌موقع و بصیرت بخشی به جوانان می‌توان ارزش‌های دینی را بین آنان نهادینه ساخت.

وی با اشاره به اهمیت سبک زندگی اسلامی در جامعه تصریح کرد: با توجه به آسیب‌های اجتماعی فراوان ازجمله ماهواره، فضای مجازی و اینترنت که در جامعه وجود دارد و برای از بین بردن قبح کارهای حرام، باید توجه کرد که به‌صورت سالم، پاک و با تبعیت از دستور دین اسلام به ترویج سبک زندگی اسلامی پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مبلغان و روحانیون می‌توانند از فرصت دهه کرامت استفاده کرده و پسران و دختران مسلمان سرزمین ایران اسلامی را که امروز مورد تهاجم فرهنگی غرب قرار دارند را با سیره عملی و رفتاری اهل‌بیت (ع) آشنا کنند تا آن‌ها نیز به‌سوی تعالی و سعادت گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha