جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برگزاری کلاس‌های «علوم اسلامی متمرکز» برای دانش آموزان در لندن

حوزه/برنامه فشرده کلاس‌های آموزشی ۸ روزه «علوم اسلامی متمرکز» در لندن با موضوعاتی چون عقیدتی، علوم قرآنی، اصول فقه، فقه، ۴۰ حدیث، اصول حدیث، خالص سازی قلب و اسلام معاصر برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، برنامه تابستانی کلاس‌های «علوم اسلامی متمرکز» در لندن، از فردا 31 جولای 2017 آغاز شده و تا 10 آگوست (دوشنبه تا پنج شنبه) ادامه خواهد داشت.

این برنامه فشرده کلاس‌های آموزشی 8 روزه توسط موسسه جبرئیل و با همکاری و حمایت مسجد شرق لندن و مرکز اسلامی لندن، برای دانش آموزان و دانش پژوهان نسل جوان برگزار می‌شود و شامل موضوعات اصلی علوم اسلامی و شریعت دینی می‌شود.

درس‌هایی که قرار است در این کلاس‌های اسلامی تدریس شوند شامل دروس: عقیدتی، علوم قرآنی، اصول فقه، فقه، 40 حدیث، اصول حدیث، خالص سازی قلب و اسلام معاصر خواهند بود.

ساعات برگزاری کلاس‌ها از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر بوده و جلسات درسی قرار است به شیوه‌ای جذاب و تماما به زبان انگلیسی توسط شخصیت‌های برجسته اسلامی و دانشگاهی برای محصلان جوان برگزار گردند.

موسسه جبرئیل یک موسسه علوم اسلامی و زبان عربی برای بزرگسالان در مسجد شرق لندن و مرکز اسلامی لندن می‌باشد که تحصیلات دینی را برای نسل جوان فراهم می‌سازد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha