شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام‌ داوود میرزایی-معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: خبرگزاری حوزه همچون مبلغ دینی رسالت سنگینی در همه عرصه ها دارد، لذا می تواند با تبیین موضوعات مختلف و فعالیت‌های فرهنگی امر مهم اطلاع‌رسانی را به شکل مطلوب تری ارتقا بخشد.

حجت‌الاسلام‌ داوود میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، ضمن تقدیر از حضور رسانه رسمی حوزه در هشتمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: حضور رسانه‌های دینی از جمله خبرگزاری رسمی حوزه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان موجب دلگرمی و ترغیب قشر روحانیت است، چراکه این رسانه همچون حوزه‌های علمیه در راستای فرهنگ‌سازی غنی اسلام و اهل‌بیت(ع) گام‌های اساسی برداشته و در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مخاطبان خود تلاش می کند.

وی افزود: خبرگزاری حوزه همچون مبلغ دینی رسالت سنگینی در همه عرصه ها دارد، لذا می تواند با تبیین موضوعات مختلف و فعالیت‌های فرهنگی امر مهم اطلاع‌رسانی را به شکل مطلوب تری ارتقا بخشد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تصریح کرد: متأسفانه امروز دشمن درصدد آن است که با ایجاد ناهنجاری‌ها باعث تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ شود، اما حوزه‌های علمیه با نگرش‌های شفاف علمی و فقهی مؤثر از این اقدامات دشمن جلوگیری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه امروزی باید حضور خبرگزاری رسمی حوزه و سایر رسانه‌های دینی و مذهبی در عرصه اطلاع‌رسانی محدود به یک منطقه خاص نباشد و مرزها دریده شوند تا آن‌سوی مرزها نیز صدای دین اسلام شنیده شود.

حجت‌الاسلام میرزایی افزود: طلاب و روحانیان باید نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی روز آگاه شوند، این کار می‌تواند در قالب برگزاری کارگاه‌ها، شرکت در همچنین نمایشگاه‌هایی و سایر اشکال مختلف باشد، امروزه صرف دیدن اخبار و چند بولتن سیاسی ضعف بینش سیاسی را برطرف نمی‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha