شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روحانیون رزمی تبلیغی در آزادسازی تلعفر

حوزه/ شیخ رائد الوائلی مسئول محور تلعفر و اطراف آن گفت: نیروهای شجاع ما زیر نظر حوزه علمیه نجف اشرف و زعیم آن حضرت آیت الله سید علی سیستانی و با تکیه بر غیرت دینی خود این پیروزی ها را به دست آوردند و ما از همین جا به این مرجع تقلید و تمام مراجع تقلید و مردم عراق سلام و درود می فرستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، عملیات آزادسازی تلعفر که آخرین مخفیگاه تروریست های داعش در عراق به شمار می رود چند روزی است که آغاز شده و روحانیون رزمی تبلیغی نیز پا به پای رزمندگان ارتش و بسیج مردمی در این عملیات شرکت دارند. در ادامه از آخرین اخبار عملیات آزادسازی تلعفر را از زبان روحانیون حاضر در این جبهه مطلع می شویم.

شیخ تحسین المنصوری عضو گردان ضربت کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق درباره آخرین مراحل آزادسازی تلعفر گفت: نیروهای لشکر امام علی(ع) و گردان نهم ارتش عراق بخش شمالی محله النور و بخش هایی از شهر را آزاد کرده و ده ها نفر از تروریست های داعش را به هلاکت رسانده و علاوه بر این انبارهای مهمات و سلاح و آذوقه داعش را به تصرف خود در آوردند.

شیخ خلیل العلیاوی عضو کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علو ی نیز گفت: به فضل خدا نیروهای ما توانستند بخش هایی از تلعفر را آزاد کنند هم اکنون نیروهای ما از روحیه بالایی برخوردار هستند و عزم خود را جزم کرده اند تا در کوتاه ترین زمان ممکن تمام این شهر را از دست تروریست ها آزاد کنند.

شیخ رائد الوائلی مسئول محور تلعفر و اطراف نیز گفت: نیروهای شجاع ما زیر نظر حوزه علمیه نجف اشرف و زعیم آن حضرت آیت الله سید علی سیستانی و با تکیه بر غیرت دینی خود این پیروزی ها را به دست آوردند و ما از همین جا به این مرجع تقلید و تمام مراجع تقلید و مردم عراق سلام و درود می فرستیم.

روحانیون رزمی تبلیغی در آزادسازی تلعفر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha