جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 425544
۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸
حجت الاسلام قاضی عسکر

حوزه/ در پی حمله تعدادی افراد ناشناس به حجت الاسلام اسماعیلی روحانی کاروان اصفهان در مکه مکرمه و مجروح شدن وی، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی از این روحانی کاروان عیادت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی حمله تعدادی افراد ناشناس به حجت الاسلام اسماعیلی روحانی کاروان اصفهان در مکه مکرمه و مجروح شدن وی، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی از این روحانی کاروان عیادت کرد.

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی صبح روز (جمعه) از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی کاروان اصفهان که در حمله عوامل ناشناس درمکه مکرمه مجروح شده بود، عیادت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر دراین عیادت، در جریان روند درمان حجت الاسلام حسین اسماعیلی قرار گرفت و برای سلامتی و بهبود ایشان دعا کرد.

دکتربن عبدالله عقیل رئیس بیمارستان ملک فیصل که حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر را همراهی می کرد با ارائه گزارشی از روند معالجات انجام شده برای حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد: وضعیت عمومی وی هرروز درحال بهتر شدن است و هیچ گونه خطری او را تهدید نمی کند.

دکتر ساجد، پزشک معالج حجت الاسلام اسماعیلی نیز در پاسخ به سوال نماینده ولی فقیه در خصوص میزان جراحات وارده به حجت الاسلام اسماعیلی اظهار داشت: به هیچیک از اعضای بدن وی آسیب جدی وارد نشده و ایشان در چند روز آینده می تواند از بیمارستان مرخص شود.

حجت الاسلام حسین اسماعیلی نیز درگفتگو با سرپرست حجاج ایرانی با تشریح نحوه حمله عوامل ناشناس به وی به هنگام ترددد به هتل محل اقامت خود، افزود: ضارب پس از مجروح کردن من با استفاده از تاریکی از محل حادثه گریخت و اینجانب خود را به هتل رسانده و از آنجا به بیمارستان منتقل شدم.

نماینده ولی فقیه درامور حج  و زیارت دراین عیادت از تلاش مدیر و کادر پزشکی  بیمارستان ملک فیصل که با رسیدگی و اقدامات پزشکی سریع و مناسب زمینه بهبود حجت الاسلام اسماعیلی را فراهم کردند، تقدیر کرد.

گفتنی است عوامل ناشناس غروب چهارشنبه (۱۵ شهریور) به حجت الاسلام والمسلین حسین اسماعیلی روحانی کاروان شماره ۱۳۰۰۵ اصفهان که درحال تردد به سمت هتل محل اقامت خود بود حمله ور شده و پس از مجروح کردن وی با استفاده از موتور سیکلت از محل حادثه گریختند.

دراین حمله، حجت الاسلام اسماعیلی از ناحیه کتف و پهلو مجروح شد و به گفته آقای حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت پلیس عربستان تاکنون سه مظنون را در ارتباط با این حادثه بازداشت کرده است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha