شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام کشوری

حجت الاسلام کشوری گفت: معاونت تهذیب حوزه در نظر دارد با برگزاری کارگاه های آشنایی با رفتارها و آسیب های دوره نوجوانی تمامی اساتید، کادر اجرایی و معاونان تهذیب مدارس را نسبت به روش های صحیح برخورد با نوجوانان آشنا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حجت الله کشوری، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، در جمع اساتید و کادر مدارس علمیه استان همدان در مدیریت حوزه استان با اشاره به ضرورت آشنایی کادر و اساتید با روش های تربیتی، گفت: کادر و اساتید مدارس علمیه باید با روش های صحیح برخورد با نوجوانان آشنا باشند.

وی تصریح کرد: نوجوانی زمانی حساس است که مربیان و مسوولان مدارس علمیه باید بتوانند به خوبی با نوجوان ارتباط برقرار کنند و با توجه به روحیات نوجوانان در این سن حساس در محیط آموزشی تعاملی صحیح داشته باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان ادامه داد: معاونت تهذیب در نظر دارد با برگزاری کارگاه های آشنایی با رفتارها و آسیب های دوره نوجوانی تمامی اساتید، کادر اجرایی و معاونان تهذیب مدارس را نسبت به روش های صحیح برخورد با نوجوانان آشنا کند.

وی در پایان افزود: یکی از مسایل مهم در حوزه های علمیه آموزش روش های تربیت صحیح طلاب با استفاده از علم روانشناسی به شمار می رود و باید کادر و اساتید مدارس با این مساله آشنا باشند تا بتوانند در تربیت طلاب به خوبی عمل کنند.

برپایه این گزارش، کادر اجرایی مدارس علمیه استان اعم از معاونان تهذیب، مدیران و اساتید مدارس از 23 لغایت 25 شهریور ماه در کارگاه های روش صحیح تربیت نوجوانان در حوزه های علمیه با حضور حجج اسلام عزیزی، آقاجانی و دکتر انصاری از مشاوران اداره مشاوره معاونت تهذیب حوزه های علمیه شرکت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha