شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین زحمتکش

حوزه/مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جواد‌الائمه(ع) خراسان شمالی بابیان اینکه دشمن در تلاش است تا روحیه انقلابی‌گری را در حوزه‌های علمیه از بین ببرد، گفت: مبلغان و روحانیون باید در جواب کارهای دشمن، گفتمان ولایت و رهبری را ترویج کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین زحمتکش، پیش از ظهر امروز در همایش بصیرتی «طلایه‌دارن تبلیغ» اظهار داشت: مبلغان دینی و روحانیون باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، گفتمان ولایت و رهبری را ترویج کنند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دشمن از کار انداختن موتور دین در جامعه است، افزود: امروز وظیفه روحانیون و مبلغان دینی٬ آشنایی با مسائل روز و تبلیغ با استفاده از ابزارهای جدید و به‌روز است.

حجت‌الاسلام زحمتکش تأکید کرد: امروز وظیفه روحانیون و مبلغان دینی٬ آشنایی با مسائل روز و تبلیغ با استفاده از ابزارهای جدید و به‌روز است چرا که امروز جامعه ما بیش از هر چیزی به بصیرت نیاز دارد.

وی ادامه داد: خدامحوری، مقاومت و پایداری، ولایت مداری و ولایت‌پذیری ازجمله عوامی است که باعث پیروز انقلاب اسلامی شد و امروز همه می‌دانند که دشمن می‌خواهد به این عوامل و نظام اسلامی ضربه بزند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جواد‌الائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به نقشه‌های دشمن در راستای ایجاد انحراف و دوری مردم از برگزاری آیین‌های دینی و مذهبی گفت: دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که نمی‌خواهند فرهنگ جنگ زنده بماند تا دشمن بتواند به فرهنگ جنگ و دفاع مقدس لطمه وارد کند.

وی افزود: تقارن محرم و ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع)٬ بهترین زمان برای تبلیغ معارف دفاع مقدس و تجلیل از نقش بی‌بدیل ایثارگران و رزمندگان انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام زحمتکش تصریح کرد: دشمن می‌خواهد موتور محرک اسلام را از حرکت بیندازد، ازاین‌رو باید در مسیر تبلیغ دین و نشر معارف اهل‌بیت کاملاً هوشیار باشیم.

به گفته وی، دشمن به قدرت نهفته دین در تنظیم مقررات و امور جامعه پی برده است و نقش مؤثر دین را در همه ارکان زندگی می‌داند به همین دلیل است که در مسیر ضربه زدن به دین اسلام قرارگرفته و با ایجاد فرقه‌ها و گروه‌های تکفیری٬ این مسیر را با شدت ادامه می‌دهد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جواد‌الائمه(ع) خراسان شمالی اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم نویدبخش پیام عاشورایی و حال و هوای انقلابی در برنامه‌های این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: این تقارن نویدبخش این پیام است که اگر می‌خواهیم حیات مادی و معنوی چون حسین بن علی (ع) داشته باشیم باید انقلابی بوده و تن به ذلت و سازش با دشمن ندهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha