شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حجامی

حوزه/ حجت الاسلام حجامی از ارسال حدود ۱۶ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره پژوهشی علامه حلی(ره) و برگزاری آن در روز ۲۳ آذرماه، در قم خبر داد.

حجت الاسلام حجامی، مسئول بخش علمی جشنواره علامه حلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال نهمین دوره جشنواره علامه حلی در کشور برگزار می گردد، گفت: تعداد آثاری که به بخش کشوری جشنواره رسیده است در مجموع حدود ۱۶ هزار اثر می باشد.

وی در رابطه با امتیاز بندی های جشنواره، افزود: مقالاتی که در داوری ها بین 80 تا 85 امتیاز اخذ کنند برگزیده رتبه سوم، بین 85 تا 90 برگزیده رتبه دوم و چنانچه امتیاز آنان از 90 به بالا باشد حائز رتبه اول خواهند بود. همچنین دو بخش ویژه شامل مهدویت و حوزه انقلابی نیز در نظر گرفته شده است که به ترتیب از 75 تا 80 رتبه سه، از 80 تا 85 رتبه دو و از 85 به بالا به عنوان رتبه یک محسوب می شوند.

مسئول بخش علمی جشنواره علامه حلی با ابراز خرسندی از برگزاری اولین دوره استانی این جشنواره در کرمانشاه، گفت: امروز جلسه سنجش علمی آثار در استان کرمانشاه برگزار شد و برگزیدگان نهایی استان انتخاب شدند و برای شرکت در سطح کشوری جشنواره به حوزه علمیه قم ارسال خواهند شد.

حجت الاسلام حجامی در پایان از برگزاری کشوری جشنواره علامه حلی در ۲۳ آذر در قم خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha