شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله نعیم آبادی

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه ترامپ هنوز ملت ایران را نشناخته است خروپف می‌کند، گفت: اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا کاملاً غیرمنطقی و غیرکارشناسی است.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به سخنان ابلهانه و سخیف ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در سازمان ملل با بیان اینکه خداوند متعال نعمتی به نام انقلاب اسلامی را به ما هدیه داده و خود نیز حافظ این هدیه است، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی نعمت و هدیه‌ای از سوی خداوند متعال به ملت ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه اظهارات ترامپ غیر عقلی، غیرمنطقی و غیر کارشناسی است، تصریح کرد: دل ما بی‌صاحب نیست و صاحب دل‌های ملت ایران خداوند متعال است و به این جهت چون در مسیر حق و خداوند متعال قرار می‌گیریم خداوند متعال ما را یاری می‌کند و ترسی از دشمنان نداریم.

وی با بیان اینکه ترامپ هنوز ملت ایران را نشناخته است خروپف می‌کند، افزود: مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خود و دل خود و خانواده خود را از خداوند متعال می‌دانند و اگر دلی خداوند متعال در آن قرار گیرد، ترسی در آن نیست.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه توان نظامی و توان موشکی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه قابل‌ مذاکره نیست، خاطرنشان کرد: موشک‌هایی در انقلاب اسلامی داریم که اگر از آنان استفاده کنیم، رئیس‌جمهوری آمریکا باید دنبال سوراخ موش باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha