شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تسریع در روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

حوزه/ در جلسه ستاد اربعین حسینی خوزستان، بر ضرورت خدمات رسانی مطلوب تر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه ستاد اربعین حسینی، امروز با حضور مقامات کشوری و استانی در سالن جلسات استانداری خوزستان پیرامون بررسی نحوه خدمت‌رسانی و عبور و مرور زائران اباعبدالله الحسین(ع)، برگزار شد.

در این جلسه غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها به‌ویژه در پایانه مرزی چذابه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، گفت: اگرچه به لحاظ اعتباری در مضیقه هستیم و با استان خوزستان که میزبان میلیون زائر اباعبدالله(ع) است همچون سایر استان‌ها رفتار شده، اما با تلاش مردم و دستگاه‌های اجرایی خوزستان، فعالیت‌های بسیار مطلوبی صورت گرفته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های سایر استان‌ها نسبت به تسریع در روند خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی، گفت: انتظار می‌رود در سال جاری نیز با همکاری استان‌های مختلف کشور، خدمات بهتری به مردم داشته باشیم.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام سید محمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خوزستان، در ادامه این جلسه، با بیان اینکه تا به امروز بیش از ۸۰۰ موکب در ۲ مرز شلمچه و چذابه تدارک دیده شده است، اذعان داشت: از هر ۴۰۰  موکب مستقر در مرزها برای خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) تعداد یکصد موکب بین‌راهی و مربوط به مسیرهای منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه هستند.

وی با بیان اینکه منازل زیادی برای استقبال و پذیرایی از زوار اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: اردوگاه‌های سپاه از جمله اردوگاه شهید باکری، مساجد و حسینیه‌ها نیز اعلام آمادگی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری، شاهد خدمت‌رسانی بهتری به زائران اربعین حسینی باشیم.

لازم به ذکر است، شهریار حیدری، سخنگوی ستاد اربعین حسینی کشور، در پایان این جلسه، با اشاره با آسیب شناسی‌های مختلفی که در خصوص اربعین انجام شده، بیان کرد: از ۱۵۰ شاخصی که در مسیرهای اربعین بررسی شد، تصمیم گرفتیم آنچه را که در سال‌های گذشته انجام نشده در سال جاری انجام دهیم و پیش‌بینی می‌شود، خدمات استان‌های دیگر به خوزستان از دهم محرم به بعد آغاز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha