شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری نخستین جلسات درس اخلاق اختصاصی ویژه طلاب مراکز و مدارس علمیه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، طیبه سادات طباطبایی امروز با اعلام این خبر گفت: جلسات درس اخلاق اختصاصی مراکز و مدارس علمیه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به همت اداره کل تربیتی این مؤسسه برگزار شد.

وی افزود: این جلسات با هدف ارتقای بعد اخلاقی، تربیتی طلاب و با رویکرد زی طلبگی در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: جلسات درس اخلاق با توجه به اقتضائات طلاب هر مدرسه به تفکیک در ۵ مدرسه و مرکز تخصصی و به صورت همزمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه بانوان طلبه در جلسات اختصاصی درس اخلاق از حضور اساتید حوزه و دانشگاه بهره‌مند می‌شوند، افزود: در جلسات درس اخلاق این هفته، سرکار خانم‌ها «بانو مجتهده گل‌گیری»، «معین الاسلام»، «علاسوند»، «لباف» و  «میرامام» حضور داشتند.

طباطبایی یادآور شد: جلسه درس اخلاق اختصاصی مراکز و مدارس علمیه روزهای یکشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۱  با حضور اساتید اخلاق و تربیت به صورت سلسله مباحث اخلاقی برگزار می‌شود.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha