سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
گردهمایی خیریه «همبستگی اسلامی» در سائوپائولوی برزیل برگزار می‌شود

حوزه/ فدراسیون‌های مسلمانان در سائوپائولوی برزیل، رویداد خیریه با عنوان «همبستگی اسلامی» با هدف تاکید بر ارزش و اهمیت جان انسان‌ها، همدلی با یکدیگر، صرف نظر از دین و مذهب و قومیت برگزار می‌کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از  anba، فدراسیون‌های مسلمانان در سائوپائولوی برزیل، رویداد خیریه برگزار می‌کنند. این گردهمایی‌ها با عنوان «همبستگی اسلامی» قرار است در دو آخر هفته آینده یعنی روزهای یکشنبه 22 و 29 اکتبر 2017، از ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر  به ترتیب در ایتاگورا واقع در شرق سائوپائولو ودر امبا داسآرتس در منطقه متروی سائوپائولو برگزار شوند.

برنامه «همبستگی اسلامی» در سائوپائولو که از سال 2014 آغاز به کار کرده امکانات مختلف بهداشتی درمانی برای مردم فراهم کرده و همچنین فضای مفرحی در بسیاری شهرها و مناطق برزیل ایجاد می‌کند.

امکانات بهداشتی پزشکی ارائه شونده در این گردهمایی خیریه شامل ماموگرافی، تست هپاتیت، کلسترول و فشار خون و ارائه دیگر خدمات بهداشتی - درمانی خواهند بود.  فعالیت‌های مفرح و سرگرم کننده نیز قرار است شامل اسباب بازی و نقاشی صورت برای کودکان باشد و فعالیت‌های فرهنگی چون توزیع کتاب برای همه رده‌های سنی مختلف نیز انجام می‌شود.

هدف از ایجاد این رویداد تاکید بر ارزش و اهمیت جان انسان‌ها، همدلی با یکدیگر، صرف نظر از دین و مذهب و قومیت عنوان شده است.

علی الزغبی، معاون رئيس فدراسیون‌های مسلمانان در برزیل درباره برگزاری گردهمایی همبستگی اسلامی میان ادیانی می‌گوید: ما تلاش داشتیم این گردهمایی را در مناطق مختلف سائوپائولو و برای تعداد زیادی از مردم برزیل تا حد ممکن برگزار کنیم. این برای ما فوق العاده است اینکه به عنوان یک سازمان خیریه می‌توانیم چنین امکانات زیادی را تنها در یک روز در اختیار مردم بگذاریم.

وی افزود: به عنوان شهروندان برزیلی، وظیفه ما مشارکت در پیشرفت و توسعه کشورمان است و ما به عنوان مسلمان نیز وظیفه داریم برای ارتقاء فعالیت‌های خیریه و همبستگی پیشرو باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha