شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تحریم

عضو هیئت علمی دانشگاه قم، حرکت بر مدار اقتصاد مقاومتی را نسخه تحقق اقتصاد امن در کشور دانست.

دکتر ساجد صمدی قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به این که هدف دولتمردان آمریکا از تشدید تحریم ها علیه ایران، تضعیف نظام انقلابی و مردمی ماست، اظهار داشت: از آن جا که می دانند سپاه خار چشمشان است لذا به دنبال تحریم سپاه و افزایش فشار بر آن هستند و حال آن که سپاه امروز جزو عزیزترین و محبوبترین نهادها در کشور در بین توده های مردم است.

وی با اشاره به گستاخی های اخیر ترامپ و ایراد اتهام علیه مواضع انقلابی و منطقه ای کشور و نظام ما گفت: آمریکایی ها علاوه بر فشار در عرصه سیاسی و بین المللی علیه کشور ما به دنبال تشدید فشارهای اقتصادی هستند تا به خیال خود به این طریق به نارضایتی های عمومی در داخل ایران دامن بزنند.

این تحلیلگر و کارشناس مسایل اقتصادی ادامه داد: به هر حال همان طور که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند نسخه شفابخش کشور در حل مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخل و حرکت بر مدار اقتصاد مقاومتی است.

وی در خاتمه با اشاره به لزوم هم گرایی مردم و مسئولان در حل مشکلات اقتصادی کشور، افزود: ما باید بتوانیم با بهره گیری از چارچوب های اقتصاد مقاومتی به دنبال ایجاد اقتصاد امن در کشور باشیم؛ اقتصادی که کمترین تاثیر را از اقتصاد بین الملل و فشارهای خارجی بگیرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha