شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محفل انس با قرآن

حوزه/محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی و گروه‌های تواشیح و همخوانی از قم و تهران در موکب مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» از مسیر نجف به کربلا، هم‌زمان با فریضه نماز مغرب و عشا محفل انس با قرآن کریم با حضور جمعی از قاریان بین‌الملل و گروه‌های همخوانی و تواشیح در موکب مع امام المنصور (مسجد مقدس جمکران) برگزار شد.

در این محفل معنوی که با استقبال خوب زائران اربعین همراه شد حمیدرضا احمدی وفا، مهدی فروغی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین زهدی علی پور از قاریان بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی از این کتاب نورانی پرداختند.

گروه تواشیح و همخوانی محمد رسول‌الله(صلی‌الله علیه و آله) متشکل از 20 نفر از تهران نیز در محفل باشکوه سه قطعه تواشیح از جمله اربعین و حضرت عباس (علیه‌السلام) را اجرا کردند.

همچنین پیش از نماز مغرب و عشا نیز گروه تواشیح و همخوانی معراج قم متشکل از هفت نفر، در دهمین اجرای خود در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا در موکب مسجد مقدس به اجرای برنامه پرداختند.

گفتنی است تلاوت‌های اذان گاهی، برگزاری نمازهای جماعت و محفل انس با قرآن کریم ازجمله برنامه‌های موکب مسجد مقدس جمکران در عمود 1070 است که مورد استقبال زائران اربعین حسینی قرارگرفته است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha