شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب مدارس علمیه استان لرستان در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که پیاده روری اربعین حسینی به سمت حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اوج ارادت عاشقان و نماد اقتدار شیعیان برای جهانیان است، گفت: پیاده روی میلیونی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان است و امروز همه جهانیان چشم حیرت خود را به این شور و شعور حسینی دوخته اند.

وی با بیان این که امسال بیش از 200 نفر از طلاب مدارس علمیه استان لرستان به همایش پیاده روی اربعین حسینی اعزام شده اند، خاطر نشان کرد: طلاب علاوه بر زیارت عتبات عالیات به تبلیغ و تبیین اهداف قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در بین مردم خواهند پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به حضور موثر و ارزشمند طلاب و مبلغان در موکب های حسینی، افزود: طلاب و مبلغان با حضور در این موکب ها علاوه بر اقامه نماز جماعت پاسخگوی سوالات و احکام شرعی زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نیز خواهند بود و در این راستا برای تبلیغ موثر و کارآمد تمهیدات لازم با همکاری حوزه های علمیه و ستاد اربعین اندیشیده شده است .

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه به دلیل قرار گرفتن استان لرستان در مسیر زائران پیاده روی اربعین حسینی برنامه ریزی های لازم صورت گرفته، گفت: امسال نیز مدارس علمیه صادقیه و رضویه خرم آباد با امکانات لازم در اختیار زائران اربعین حسینی قرار گرفته است و زائران می توانند برای اسکان و پذیرایی از این مدارس استفاده نمایند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha