شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 حجت الاسلام محمد باقر ولدان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم:

حوزه/ حجت الاسلام ولدان با بیان این که متأسفانه شاهد بعضی بی حرمتی نسبت به پیاده روی اربعین و شهدای مدافع حرم هستیم، بر دشمن شناسی، بصیرت افزایی بیشتر در مورد اربعین حسینی و بیعت مجدد با سالار شهیدان برای خنثی کردن توطئه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ولدان شامگاه امشب درمراسم اربعین امام سوم شیعیان(ع) که با حضوراقشارمحتلف مردم در مسجد حضرت زهرا(س) در پردیسان قم برگزار شد با بیان اینکه امام حسین(ع) برای احیاء اسلام واز بین بردن جهل علمی و گمراهی مردم همه چیز خود را داد گفت: این نشان می دهد نقش امام(ع) درهدایت بشرچه قدرمهم دارد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جماعت استان قم با بیان اینکه پاسداشت اربعین امام حسین(ع) در حقیقت زنده نگه داشتن انقلاب، ارزشهای دینی واخلاق است، افزود: گرامیداشت اربعین آن قدر مهم است که درباره اهمیت آن اهل بیت(ع)  به همه توصیه و سفارش کرده اند.

 وی با تاکید براینکه جامعه اسلامی عزت، استقلال و آزادی خود را از قیام عاشورای حسینی دارد ولازم است هر انسان آزاده ای با اربعین حسینی پیمانی مجدد ببندند، اظهار داشت: گرامیداشت و پاسداشت اربعین باعث برکات زیادی می شود واز جمله آن آثار عزت و آزادی است.

 حجت الاسلام ولدان با تاکید براینکه متأسفانه شاهد بعضی بی حرمتی نسبت به پیاده روی اربعین و شهدای  مدافع حرم هستیم، بر بصیرت افزایی بیشتر در مورد اربعین حسینی و بیعت مجدد با سالار شهیدان  تاکید کرد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha