جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد

حوزه/ نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه مذاکره با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بزرگ ترین اشتباه است ، گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» از ادبیات انقلابی ملت بزرگ ایران حذف نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد صبح امروز در یادمان شهدای اشکذر، به پیام زیارت عاشورا اشاره کرد و گفت: تبری که در زیارت عاشورا به آن اشاره شده، جزء فطرت انسان است.

وی، آمریکا را ریشه همه دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب در دشمنی ها باید نگاهمان به اسرائیل و آمریکای جنایتکار باشد و به گونه ای عمل کنیم که دشمن مانند این سال ها در هر توطئه خود، به چیزی جز شکست در برابر ملت فهیم ایران دست نیابد.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد، خاطر نشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد، زیرا دشمنان اصلی نظام و اسلام این دو کشور جنایتکار و همدستانشان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با تاکید بر این که مذاکره با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بزرگ ترین اشتباه است، گفت: امروزه مسئولان کشور، به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص این که صحبت با دشمن اشتباه است، پی برده اند.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در پایان، اظهار داشت: بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند و ما نیز بایستی بدانیم که تمام حرف ها و سخنان مقامات این کشور از روی کینه و دشمنی با ملت ایران است و جز توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران چیزی در ذهن خود نمی پرورانند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha