شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فضای مجازی

حوزه/ کمالی پور با بیان اینکه امروزه دنیای استکبار تمام توان خود را به کار بسته تا زیربناهای فرهنگی و اعتقادی ما را مورد خدشه قرار دهد، گفت: با کنترل فضای مجازی می توان جلوی تهاجم فرهنگی دشمن را گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بازدید نمایشگاه رسانه های دیجیتال، در مصلای امام خمینی(ره) تهران، اظهار داشت: امروزه دنیای استکبار تمام توان خود را به کار بسته تا زیربناهای فرهنگی و اعتقادی ما را مورد خدشه قرار دهد.

وی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از هجمه بیگانگان به فرهنگ غنی و اصیل ایرانی – اسلامی در کشور، ابراز داشت: کنترل فضای مجازی در این باره می تواند کمک شایانی را جهت جلوگیری از هجمه دشمن به این فرهنگ غنی داشته باشد.

به گفته این نماینده مردم در خانه ملت، شاید تنها راهی که می توان در مقابل تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمن پیروز شد، کنترل فضای مجازی و اجرای طرح هایی نظیر«شامد» باشد.

کمالی پور تصریح کرد: جامعه ای می تواند در گذر زمان سالم بماند که دارای فرهنگ سالم باشد و فرهنگی نیز سالم خواهد بود که درخصوص آن کنترل و نظارت های مختلفی بر اساس آموزه های دیدنی و اعتقادی صورت گیرد.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال تا 26 آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران، پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha