جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام موینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: آل سعود کوچکتر از آن است که در مقابل ملت ایران ایستادگی نماید و باید دست از اراجیف ونادانی خود دست بردارد، چرا که جمهوری اسلامی ایران در مقابل هر تهدیدی، پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی موینی، صبح امروز در دیدار با جمعی از فعالین فرهنگی بسیج طلاب حوزه علمیه قزوین، ضمن اظهار تاسف از حادثه زلزله اخیر در استان های غربی کشور، گفت: این حادثه دردناک وتاسف انگیز نشان داد که ملت ایران در سراسر کشور به یاری آسیب دیدگان رفته و با مصیبت دیدگان این واقعه تاسف بار همدردی کرده و در غم و رنج آنها شریک هستند.

وی در ادامه به تهدیدات دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی امروز به عنوان یکی از کشورهای مقتدر در تمامی عرصه های مختلف بوده و به هرگونه تهدیدی که از سوی کشورهای بیگانه به این خاک مقدس صورت گیرد، با پاسخ قاطع و کوبنده ای مواجه خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه جنگ نظام سلطه علیه ایران اسلامی هنوز تمام نشده، اظهار کرد: ما در حال حاضر در وسط میدان جنگ قرار داریم و باید با روحیه استکبارستیزی خود را در مقابل یزیدیان زمان فراموش نکرده و با تقویت روحیه جهادی و عمل انقلابی، در برابر آنها بایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی موینی با اشاره به زیاده گویی های آل سعود نسبت به جمهوری اسلامی ایران و تحلیل کارشناسان نظامی غرب در باره احتمال جنگ ایران و عربستان، یادآور شد: آنها به این نتیجه رسیدند که هرگز نباید این اتفاق بیفتد، چرا که موجب خواهد شد استکبار جهانی، عربستان را به عنوان اصلی ترین پایگاه خود در منطقه، از دست بدهد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اکنون حاکمیت در عربستان تبدیل به میوه گندیده‌ای شده که همه ناظران و کارشناسان از داخل و خارج این کشور و منطقه و جهان در مورد سقوط آن لحظه‌شماری می‌کنند.

وی اظهار کرد: مردم عربستان که این رژیم پوشالی را مایه‌ ننگ و سرافکندگی خود در میان ملل دیگر می‌دانند، به امید روزی هستند که وقتی از خواب بیدار می‌شوند، خبر سقوط آل‌سعود را بشنوند. خاندانی که بر همه مقدرات آنها چنگ انداخته است.

 وی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش امروز در ایران مدیون شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است، عنوان داشت: شهدا از الگوهای اخلاقی و اجتماعی مردم بودند که با وجود تمامی کاستی ها، متانت و آرامش خود را حفظ کردند که این حاکی از ایمان عمیق و قوی آنها بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی موینی به لزوم اجرای برنامه های مدون فرهنگی تاکید کرد و بیان داشت: مسئله فرهنگ همیشه مورد دغدغه رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده و باید  فعالین امر فرهنگ در این خصوص جدیت بیشتری  داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha