شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشنواره رسانه ای ابوذر سمنان

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با بیان اینکه جشنواره رسانه «ابوذر» در سمنان برگزار می‌شود، از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.

علی آقا مسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، اظهار داشت: جشنواره رسانه «ابوذر» در استان سمنان برگزار می‌شود و مرحله استانی جشنواره ملی ابوذر با معرفی آثار برتر فعالان رسانه‌ای استان سمنان پایان آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با بیان اینکه تمهیدات تبلیغاتی و فراخوان این جشنواره از یک ماه پیش در استان انجام‌شده است، افزود: این جشنواره رسانه‌ای با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و دفتر استانی موسسه رسانه‌ای سراج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران، سردبیران، نویسندگان رسانه‌ای، عکاسان، تولیدکنندگان آثار دیداری و شنیداری خبری و فعالان تولید محتوای خبری در فضای مجازی می‌توانند آثار خود را در هشت موضوع ارائه کنند، خاطرنشان کرد: سبک زندگی ایرانی اسلامی، تولید و اقتصاد مقاومتی، حساسیت در برابر دشمن و دشمن‌شناسی، عملکرد انقلابی و انقلابی گری، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، مدیریت منابع آب در استان سمنان و مسائل صنفی خبرنگاران از موضوعات این جشنواره است.

مسلمان ادامه داد: خبر و گزارش، مقاله، تیتر و عکس خبری، یادداشت و سرمقاله، کاریکاتور، موشن و اینفوگرافیک و مصاحبه و فیلم کوتاه خبری (گزارش‌های تلویزیونی) از بخش‌های اصلی جشنواره است و در بخش ویژه نیز از فعالان شبکه‌های اجتماعی، مدیران کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی درون استانی قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس ضوابط جشنواره هر متقاضی می‌تواند در سه موضوع یاد شده آثاری را که در بازه زمانی اول فرودین تا بیستم آذر 1396 تولید و در یکی از رسانه‌های مکتوب، الکترونیک، پایگاه اینترنتی، دیداری و شنیداری و فضای مجازی منتشرشده است، با تکمیل فرم مخصوص ارسال نماید، تصریح کرد: مرحله استانی جشنواره ابوذر 24 برگزیده دارد و برترین‌ها به جشنواره ملی ابوذر که دی‌ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد راه می‌یابند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان از برنامه‌ریزی‌ها برای دریافت آثار به‌صورت الکترونیک و از طریق سایت ویژه جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر، ثبت‌نام و ارسال آثار می‌توانند به آدرس اینترنتی aboozarfest.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha